Sinds 24 december tot en met 3 januari... - Reisverslag uit , van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu Sinds 24 december tot en met 3 januari... - Reisverslag uit , van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

Sinds 24 december tot en met 3 januari...

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

03 Januari 2010 | ,

Hee,

Laat ik mijzelf eerst maar even voorstellen. Joëlle Glerum, 15 jaar.
Ik heb een broertje, een vader en een moeder, we wonen in Den Haag. Ik hockey, ik zit in 4 havo..

Zondag, over 6 dagen ga ik alweer. Spannend. Er gaat zoveel door je heen en je moet na gaan denken over wat je mee neemt, sinds 2 weken geleden zit ik echt de dagen aftetellen, je denkt zo van 'wat zal er daar gaan gebeuren, gaat het wel goed komen, maak je vrienden?' Gister, zaterdag, heb ik mijn tas met kleren al helemaal ingepakt, nu nog de spullen zoals agenda etc.. Vanochtend mn laatste zondagse ontbijt: met lekkere verse warme broodjex & een eitje..
Zou ik in Engeland zondag een engels ontbijt krijgen, met witte bonen in tomatensaus =D en ei met spek..
Spannend toch? Je zit je dingen af te vragen..

30 December had ik voor het eerst contact met mijn Gastgezin, eerst had ik namelijk het foute nummer van het gastgezin waar ik in eerste instantie naar toe zou gaan. Nu ga ik naar een familie vlak bij birhmingham. Janice (52), met haar sprak ik aan de telefoon over dat ik mij geen zorgen moet maken, en dat we veel leuke dingen gaan doen. Ik hoorde toen dat Simona ook 9januari aankomt. Bary (52) Uncle Dennis (82). En er komt nog een exchange student - like me. Simona uit Roemenië, 17. Ik krijg een ginger kat Leo.
Het is een best groot huis. Met 5 slaapkamers, 3 badkamers.
Ik denk dat ik met de andere exchange student een badkamer deel maar een eigen slaapkamer heb. Natuurlijk ben ik heel benieuwd naar hoe het allemaal in het echt zal zijn, want het is niet hetzelfde als via google kijken naar het huis..

Ik moet wel zeggen, dat ik het jammer vind dat ik hier vrienden achterlaat. Mn hockey stil leg. Maar ik hoop dat volgend jaar weer te kunnen oppakken.

Zo het komt steeds dichterbij..
Ik heb er zeker veel zin in, en zal proberen hier en daar wat op te schrijven over mijn ervaringen.

Byeebyee.

  • 09 Januari 2010 - 22:25

    Lianne:

    hey heel veel plezier daar
    en het zal allemaal wel lukken!!!!

    maak je niet te druk

    en laat af en toe wat van je horen!!

  • 10 Januari 2010 - 08:23

    Corien:

    Natuurlijk is het spannend, maar het lijkt me ook heel leuk. Heb jij ook zo'n last van de sneeuw daar?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: ,

5 Maanden In Engeland.

#Engeland

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Thuis

08 Juni 2010

Op weg naar huis.

12 Mei 2010

West Bromwich 16/4/2010

12 Mei 2010

Black Heath 12/4/2010

12 Mei 2010

Stourbridge – 11/4/10
Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 52037

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: