Vertrek uit NL, aankomst UK - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu Vertrek uit NL, aankomst UK - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

Vertrek uit NL, aankomst UK

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

10 Januari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Heee,

Mn aankomst was echt chaotisch, moest 7u wachten op andere mensen tot ik naar mijn gastgezin ging. Mijn gastgezin in echt GEWELDIG.

Morgen gaan we shoppen, like that.

De plan liet ze zien met botherhammen (andere x uitleg)

Janice mijn gastmoeder, had stukjes boterham gemaakt en doorgeknipt met haar tanden, om een beetje het idee te geven hoe en wat.

Nu is het alweer morgen dat ik verder ga met mijn verslag..

Vandaag gaan wij even kijken bij mijn schol en bij het grote winkelcentrum - zodat ik een mobielnummer kan kopen & een buskaart voor 5 maannden. Gisteren bij het eten hadden we een Engels prutje met soep, het was in elk geval heel lekker. Volgende x maak ik een foto ervan. Waarschijnelijk gaan we vanavond fish and chips eten. Er is hier in de buurt een fish&chipsbar.

Maar nu ga ik ontbijten, met Leo (the ginger cat).

Byeee.

  • 10 Januari 2010 - 10:59

    Familie:

    Hoi Meissie,

    Heb je dan een bakje naast Leo staan? Was de botherham (boterham in NL) lekker? Smakelijk eten vanavond (ipv vanaaf).
    Kusjes van ons allen P, D & W

  • 10 Januari 2010 - 11:48

    Renata:

    Hoi Joëlle,

    Vandaag is dus de shoppingdag; ben benieuwd wat jullie alemaal geshopt hebben?!
    Is het Roemeense meisje nog gekomen? En wanneer ga je voor het eerst naar de high school? We zijn benieuwd en blijven je volgen hoor! Maak er een mooie tijd van en geniet. De 5 maanden zullen voorbij vliegen en straks kun je beter engels praten dan ik!
    Succes en geef een kopje aan Leo!
    doeg, groetjes van John, Renata en Myrthe

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

5 Maanden In Engeland.

#Engeland

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Thuis

08 Juni 2010

Op weg naar huis.

12 Mei 2010

West Bromwich 16/4/2010

12 Mei 2010

Black Heath 12/4/2010

12 Mei 2010

Stourbridge – 11/4/10
Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 191
Totaal aantal bezoekers 52033

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: