West Bromwich 16/4/2010 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu West Bromwich 16/4/2010 - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

West Bromwich 16/4/2010

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

12 Mei 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Nederlands/Dutch: Donderdag Janice vroeg mij of ik met haar de lunch wilde doorbrengen in West Bromwich. Hier was ik nog nooit geweest dus dat leek mij wel wat. De dag erna gingen wij met de auto naar West Bromwich. Dit was een hele mooie plaatst, dit ‘grote’ dorp heeft hier vele mooie gebouwen, waar ze winkeltjes in zetten. Zo het was het kijken waard. Hier heb ik ook een Engeland armband gekocht voor het WK. Na het shoppen, hebben wij gegeten in de Wetherspoon (een goedkope pub waar je ook kan eten). Het was een zeer geslaagde lunch en dag.
Engels/English: Thursday afternoon Janice asked me if I wanted to have lunch in West Bromwich on Friday. I hadn’t been there before. So I decided to join her.
On Friday we drove to West Bromwich, I really liked this town because it has beautiful buildings. In these buildings there are lots of little shops and I bought an English Bracelet. After shopping, we ate in a Wetherspoon pub. It was a great lunch and a great day!
Byee,
Joëlle

  • 13 Mei 2010 - 07:54

    Renata:

    Fijn om weer wat te horen maar we dachten al: geen nieuws, goed nieuws! Zo te lezen heb je het erg naar je zin en kom jij je tijd wel door. We wensen je nog een paar goede laatste weken en veel liefs van ons allemaal. groetjes van John, Myrthe, Tinkie en Renata

  • 15 Mei 2010 - 22:04

    Elke En Peter:

    Hoi Joëlle, leuk om je website te lezen! We zijn wat laat met reactie denk ik, want waarschijnlijk zit je Engeland tijd er bijna op.... Ziet eruit alsof je veel hebt gezien. Groeten van Elke, Peter en Stefanie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

5 Maanden In Engeland.

#Engeland

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Thuis

08 Juni 2010

Op weg naar huis.

12 Mei 2010

West Bromwich 16/4/2010

12 Mei 2010

Black Heath 12/4/2010

12 Mei 2010

Stourbridge – 11/4/10
Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 51985

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: