De trip in Oxford/ The trip in Oxford. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu De trip in Oxford/ The trip in Oxford. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

De trip in Oxford/ The trip in Oxford.

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

01 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hee,

Zoals jullie weten kunnen jullie elke keer weer kiezen wat jullie willen. Alleen dit keer als eerste het Nederlands.

Nederlands:
Ik ging 23 januari naar Oxford met alle Exchange students.
In de route er naar toe, ging redelijk snel. Toen we er eenmaal waren gingen we eerst in zo'n toeristenbus, ik ging boven in, lekker koud!
Vervolgens moesten de nieuwe exchange students naareen kamertje, eve wat vraagjes beantworden..

Natuurlijk waren alle exchange students van verschillende landen.

Daarna mocht jezelf de stad in. Veel personen gingen naar een coffeeshop. Ik ging samen met Lena - USA, de stad door naar de universiy van oxford, kerk van oxford, maar ook tuurlijk paar winkeltjes..

Toen de dag er savonds op zat, was ik behoorlijk moe, het was een mooie en leuke dag. En ik heb er vele vriendschappen aan over gehouden.

Verder tref ik sommige van hun, nog regelmatig, en soms gaan we dan wat drinken of spreken we wat af.

English:

January 23 I went to Oxford with all the Exchange students, from different countries.
The journey to Oxford, went fairly quickly. When we arriverd initially all of us went on a local tourist bus. I sat upstairs on the double decker –It was very good, but it was very very cold!

At lunchtime, all the January intake of exchange student met up in the conference room, of a ‘old’ style hotel, too complete documents about ourself.
Later on the day, I had a few hours to explore the city with some new friends especially Lena from the USA.
Most exchange students went to a coffeeshop, but Lena and I did some sight-seeing of the university, the church, but we also did a little bit of shopping and we took lots of pictures.
We started back home in the early evening. I was pretty tired, it was a beautiful and fun day. And I have made many new friendships.
And ofcourse ‘my very very good hostparent except Janice’ha!ha! was there to pick me up.

Finally, I’m pleased to say that I still have some contact with my new friends and I hope to meet them in the future.

Byee Joëlle
P.S My hostparent, who is a very very very very very good hostparent, has helped me, just a little in writing this in English.

  • 02 Februari 2010 - 20:03

    Désirée & Peter:

    Hoi lieve Joëlle,

    Wat hebben wij gelachen om de teksten bij de foto's. Wat vinden Janice en Barry ervan? Het ziet er allemaal leuk uit. Ook jij met je prachtige nieuwe schoenen. Cool hoor, die opvallende blauwe veters.

    Dag

  • 02 Februari 2010 - 20:18

    Renata:

    Hoi Joëlle,

    Wat klinkt dat allemaal leuk en gezellig. Oxford lijkt mij een mooie stad en je hebt echt oog voor details (prachtige engel!). Wij kijken regelmatig op je site om het reisverslag te lezen dus ga zo door met het schrijven in het Engels, dan leer ik er ook nog wat van (en Myrthe!). Veel plezier deze week op school en doe je best!! liefs van ons allemaal

  • 07 Februari 2010 - 18:32

    Corien:

    Oxford is inderdaad een ontzettend mooie oude stad. Ik zie aan je verhaal en je foto's dat je behoorlijk door de stad hebt gedwaald.
    Zitten die andere internationale ook bij jou op school? Of ontmoet je ze alleen met uitstapjes en chat je verder met ze op MSN?
    Je gastouders lijken me vreselijk aardige mensen :=)
    Bye, Bye Corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

5 Maanden In Engeland.

#Engeland

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Thuis

08 Juni 2010

Op weg naar huis.

12 Mei 2010

West Bromwich 16/4/2010

12 Mei 2010

Black Heath 12/4/2010

12 Mei 2010

Stourbridge – 11/4/10
Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 52211

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: