Verjaardag van Janice/Birthday of Janice. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu Verjaardag van Janice/Birthday of Janice. - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

Verjaardag van Janice/Birthday of Janice.

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

09 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Hee,

Vandaag kunt u weer kiezen. Nederlands of Engels of natuurlijk beide.

Today you can also choose between Dutch and English.


31 Januari/31 January.

Nederlands/Dutch:
De dag dat Janice jarig was, viel toch op een zondag.
Niks uitslapen.
Nee, we gingen om 11u weg naar Bewdley..
Máár hiervoor is mijn kadoowtje uit Nederland uitgepakt. Deze vond ze heel mooi (Een blauwe/Groen/Lichtblauwe sjaal.
Zoals afgesproken gingen we uiteindelijk toch naar Bewdley (Barry was van de vorige avond, een beetje moe..)
We hadden hier een Engels Breakfast - erg lekker.
Vervolgens gingen we nog wat rondkijken en een beetje shoppen.

Hierna zijn we Fritz op gaan halen (Waar ik zometeen over vertel, in het volgende verhaal..)
Hierna kwamen we thuis..
En hebben hier nog een filmpje gekeken. Tegelijker tijd wat gegeten, en dat was het weer..:D (Bedtijd dus)

Engels/English:

On Sunday Janice had her Birthday. She is now ** (If you disclose this information, there will be a virus on your computer). She opened my present, and she liked it! (A greeny, blue scarf from the Netherlands.)
We continued to Bewdley to have an 'Old' English Breakfast, which was very nice.

Then we went for a walk around the little village and we did a little bit of shopping :'D.
It was later in the afternoon when we picked up Fritz (My new HostBrother, he is very nice. I'll talk about him in my next story).

When we got back home. The four of us decided to watch a movie/film while we were eating Tea (Evening Meal).

Then it was Bedtime. 'Get to Bed' - Funny sentences from Janice, when she is in her 'silly good' mood.

See you by my next story,

Byeebyee.
Joëlle

P.S With lots of thanks to Janice because she had helped me.
P.P.S She is a very very very good hostparent (She likes that sentence, and that was the first sentence I learnt from her).

  • 10 Februari 2010 - 07:16

    Renata:

    and your English is very very very good, tell your hostparents is also very very very good!!! ;-)
    Zo'n old English breakfast lijkt mij trouwens erg lekker!!
    Veel plezier en ik hoop dat de nieuwe hostbrother een beetje aardig is.
    Veel plezier en een fijne dag vandaag.

    liefs van ons allemaal

  • 11 Februari 2010 - 11:02

    Corien:

    Happy (late) birthday Janice :)
    Joëlle, I really like it to see that you like your staying in the U.K. so much. Yes, I really think that you found yourself some wonderful hostparents.

    I am looking forward to your next message, and I want to know all about Fritz.

    By the way have you been to that nearby medieval chapel?

    Bye bye Corien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

5 Maanden In Engeland.

#Engeland

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Thuis

08 Juni 2010

Op weg naar huis.

12 Mei 2010

West Bromwich 16/4/2010

12 Mei 2010

Black Heath 12/4/2010

12 Mei 2010

Stourbridge – 11/4/10
Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 256
Totaal aantal bezoekers 52015

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: