Londen/London. ~16-2-2010~ - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu Londen/London. ~16-2-2010~ - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

Londen/London. ~16-2-2010~

Door: Joëlle

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

23 Februari 2010 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zoals gewoonlijk is er hier een keuze moment, Engels of Nederlands.
This time you can choose between Dutch or English.
Nederlands/Dutch:
Ik en Fritz stonden om 6uur op om op tijd met een Coach bus naar Londen te vertrekken (4uur in een bus). Eenmaal aangekomen waren wij op zoek naar Klarissa en nog twee (waar ik de namen niet meer van weet). Met zijn vijfen zijn we als eerst naar Buckingham Palace geweest en vervolgens via China Town naar de Big Ben. En natuurlijk even geshopt. Winkeltjes in winkeltjes uit, foto’s gemaakt. Dat was erg leuk om te doen, maar het regende de hele dag, en dat maakte het aan het eind niet echt leuk. Verkleumd van de kou zijn we met zijn vijfen naar een coffeeshop (Hiervoor hebben we al avond gegeten bij de Mac Donald’s) gegaan en hebben hier nog wat gedronken voordat Fritz en Ik weer met de bus terug naar huis gingen om uit te slapen. De dag was van 6-1. Wij werden op de terug weg op Dudley gedropt en vandaar uit hebben wij een taxi genomen naar Pensnett. De dag was lang, maar leuk en gezellig.

Engels/English:
Fritz and I woke up like 6 o’clock to be on time for the coach bus to London. (4 Hours on the Coach). Our HM Janice Hostmother/Hostmum) also got up at 6 AM to take us to the coachstation. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
When we arrived we were looking for three of our friends - Klarissa and two other girls. With the 5 of us going to London for one day.
The first stop we went to Buckingham Palace and then travelled through China Town to Big Ben.
We later did a little bit shopping (I bought some more Pressies (Presents).
It rained the whole day, so we found a coffee shop to have a hot drink (earlier in the day we already had dinner in Mac Donald’s).
Then we went back to the Coach station, to take the 8 PM Coach back to the Midlands. We were dropped off in Dudley and from there we took a taxi back to Pensnett, arriving home about 1 AM. The day was long, but it was nice. So no problem.
See you later,
Byee
Joëlle

  • 25 Februari 2010 - 09:39

    Renata:

    Ha Joëlle,

    Wat veel trips maak jij zeg, leuk hoor om te lezen. Jammer van de regen in Londen maar gelukkig dat het de pret niet kon drukken. Volgens mij vliegt de tijd bij jou...
    Kun je het goed vinden met Fritz? Uit welk land komt hij? Duitsland?
    Afijn vandaag regent het hier ook en ik ga dadelijk Myrthe met een stel vriendinnen naar de stad brengen (gaan ook lekker in de regen shoppen). Over een paar dagen ga ik nog een dagje met Myrthe skieën en dan is de vakantie weer voorbij. Veel plezier in je gastgezin en op school!
    liefs van ons allemaal.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Londen

5 Maanden In Engeland.

#Engeland

Recente Reisverslagen:

01 Juli 2010

Thuis

08 Juni 2010

Op weg naar huis.

12 Mei 2010

West Bromwich 16/4/2010

12 Mei 2010

Black Heath 12/4/2010

12 Mei 2010

Stourbridge – 11/4/10
Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 52248

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: