De Voorbereiding. - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu De Voorbereiding. - Reisverslag uit 's-Gravenhage, Nederland van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

De Voorbereiding.

Door: Joëlle Glerum

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

23 Oktober 2012 | Nederland, 's-Gravenhage

Een reis van duizenden kilometers begint met een enkele stap: De Voorbereiding.

Je hebt een idee in je hoofd van wat je nu precies wilt. Soms veranderen plannen, soms ook niet. Mijn plan veranderde van Afrika naar Azië. Twee verschillende werelden.

Deze laatste twee weken waren zeer hectisch. De eerste week was erg druk. De laatste week ben je erg bezig met het vertrek.
Maar hoe ging het er nu aan in het kort gezegd aan toe.. Avond aan avond vluchten geboekt, maar overdag van ambassade naar ambassade en van vaccinatie naar spullen uitzoeken.
Kortom over de weken heb ik alle spullen bij elkaar gezocht om het maandagavond 22 oktober 2012 in te pakken.
Voor je vertrek heb je spullen nodig, vaccinaties, medicijnen en visums. Maar tegelijkertijd neem je ook afscheid. Afscheid van familie en belangrijke mensen om je heen en van Nederland. Je ruikt in wezen voor de laatste keer in een langere tijd Nederland.

Over een aantal uur vertrek ik voor mijn reis. Als ik terug kom, hoop ik te kunnen zeggen ‘’Dit is wat ik wilde. ‘’

Dag Nederland,
Dag vrienden & Familie.

• 23 Oktober 2012 - 16:40

Peter:

heel veel plezier

• 25 Oktober 2012 - 19:49

Renata:

Lieve Joëlle, we wensen je een hele goede reis en hopen dat je ontzettend geniet! Tot in juni!!! xxxx

• 25 Oktober 2012 - 21:37

Jaap En Aafje:

Joëlle ,
    We wensen je een hele goede reis, geniet er maar lekker van!!!

Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010