Kipouvo - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu Kipouvo - Reisverslag uit Kota Kinabalu, Maleisië van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

Kipouvo

Door: Joelle Glerum

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

03 Maart 2013 | Maleisië, Kota Kinabalu

Hello everybody,
How are you there? I am fine. At the moment I am in war-zone, because the Sultan of Sulu declared the war to Sabah. On Mantanani island people have been evacuated because of the war. How is the weather? What is going on in your life?
We are at the moment in Kipouvo, at a homestay, actually a house where we live in with 8 people. Jonny and Mathieu aren’t here, because they are diving.
We have two bathrooms and a small kitchen. Tomorrow the 4th we will go to Kota Kinabalu. In kipouvo, here we were for two days. The first day was Saturday, on that day we worked in the morning on building a fence in a jungle and in the afternoon we went to a birthday party of somebody’s son who turned 1. Today we went to a waterfall and back. It was a hard and heavy a climb, but it was an amazing day with a lot of fun.
Love,
Joëlle

  • 04 Maart 2013 - 16:56

    Laura:

    Zo Joelle, wat een avonturen maak je mee! Jungle tochten, steeds maar weer nieuwe mensen ontmoeten, hard werken en veel indrukken opdoen. Ik geniet volop vsn je verhalen en wens je een goede verdere reis. Tot de volende keer.laura

  • 05 Maart 2013 - 20:40

    Corien_23@hotmail.com:

    Dag Joëlle ,

    De berichten over die rare sultan van Sulu las ik ook vandaag in de Nederlandse pers. Ik hoop dat waar jij zit buiten de werkelijke strijd blijft.
    Leuk dat we vanmiddag (vanmiddag bij ons) even konden chatten tijdens het wordfeuden.

    Heel veel sterkte en pas op jezelf (maar ik heb inmiddels de indruk dat je daartoe prima in staat bent).
    Groetjes, Corien
    [Wij hadden vandaag de eerste Lentedag van 2013:) ]

  • 12 Maart 2013 - 11:37

    Ed Kok:

    Lieve Joëlle, Wat een verrassing! Hartelijk dank voor je mooie kaart.
    Ik hoop dat je dit berichtje kunt ontvangen. Ik ben nog niet zo goed in deze manier van berichtgeving.
    Hoe is het nu met je voet? Zorgen ze wel goed voor je? Ik hoop dat je gauw weer goed kunt lopen.Zoals ik zie doet het fototoestel het goed.Daar ben ik blij om. Dat zijn mooie herinneringen voor later. Het ga je goed, mijn wereldreiziger! Ik ben trots op je.
    Een kus van Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 52247

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: