Coral View Resort, Tavewa, Fiji Island, Fiji. - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu Coral View Resort, Tavewa, Fiji Island, Fiji. - Reisverslag uit Nadi, Fiji van Joëlle Glerum - WaarBenJij.nu

Coral View Resort, Tavewa, Fiji Island, Fiji.

Door: Joelle Glerum

Blijf op de hoogte en volg Joëlle

20 November 2012 | Fiji, Nadi

This trip is from 16-11-2012 till 19-11-2012

Bula,

On Friday 16 November 2012 I went in the morning to the airport in Nadi, from here I took the bus to Denerau marina port. Here I had the boat to Tavewa. When we arrived at coralview resort, first they forgot me. But they picked me up later. In Coral view resort they welcomed everybody who just arrived. This day I went to the beach, which was really nice. On Saterday, Sunday and Monday I went for the ‘’first time’’ diving, this is and was such a great experienced. It’s like flying trough the water. I have now my divers license forever. Just before the dive on Monday, my dive instructor Rob, told me to swim for 200m and then stay at the same place for 10 minutes. So I did, after 8 minutes. he points behind me and says Shark! I said stop joking. He is like turn around. So I turned around and saw a shark. The shark was just passing by. That was very cool to see. In the dive after this experience we saw another shark, swimming towards us, turning around and swimming away. It was very cool to see how the fish around the shark reacted. We also say a stingray, octopus and some other great fish and coral.

I also climbed the mountain and saw the cultural dance on saterday, which was very cool. I had an great weekend there. And I met some great people. On Monday afternoon I took the boat back to Denarau, from there the bus, which dropped me of at the other site of my road, which was very nice. I went home, when I got home I realised I was very tired. So I eat, took a shower and went to bed.

This morning I woke up and when I got outside. It felt so hot. Even the Fijian people are saying It is so hot. So, I guess It’s very hot. This weekend I might try to go to the hot springs of the waterfall for one day.

At least this is an experience I will never forget.

Moce and Take Care,

Joelle Glerum

Ps. How are you? & How is the weather at your place?


  • 20 November 2012 - 07:44

    Peter:

    Mooi dat je nu kunt duiken en het hebt mogen leren in warm water en met visjes om je heen. fantastisch!

  • 20 November 2012 - 11:26

    Kitty Havermans:

    Lieve Joëlle,
    Vanuit de Parsifalstraat hele hartelijke groetjes! Wat maak jij een super enerverende reis. Ik vind je wel een held hoor, met dat haaiverhaal. Pas goed op jezelf en geniet met volle teugen,
    Kitty en fam.

  • 20 November 2012 - 19:42

    Renata:

    Geweldig en brrrr ik doe het je niet na! Have fun! xxx

  • 20 November 2012 - 20:02

    Willemijn Van Der Voet:

    Dag lieve Joelle,

    Daarom lijkt duiken mij zo eng, al die enge beesten.
    Ik ben wel een beetje jaloers, zo lekker warm en hier zo koud. En al die kale bomen. Om lekker in je bedje te kruipen met een mooi boekje en muziekje.
    Heel veel plezier.

    Willemijn en Mark

  • 21 November 2012 - 08:56

    Corien:

    Hoi Joëlle,

    Wow, wat een ervaring! Duiken en dan ook nog eens zwemmen met een haai! Een tropisch eiland, duiken, zwemmen, mooi weer, ik ben bijna bang dat we je niet meer terug zullen zien.

    In Nederland is het nu een graad of 10, vanmiddag gaat het regenen :,=( Eigenlijk is het dus typisch novemberweer, alleen de storm hebben we nog niet gehad. Er zitten nog veel gekleurde blaadjes aan de bomen.

    Groetjes (en ik kijk uit naar spannende nieuwe verhalen), Corien

  • 21 November 2012 - 20:28

    Laura:

    Wow! Wat een verhaal. En wat een grap (!) die haai. Ik geniet van je verhalen, je schrijft zo gemakkelijk. Interessant gebied hoor.
    Laura

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joëlle

Hello, Ik ben Joëlle Glerum. Ik ben een zelfstandige & ondernemend persoon. Ik heb in mei 2012 mijn HAVO diploma gehaald. Toen ik 15 jaar was ben ik zelfstandig voor een halfjaar naar Engeland gegaan. Dit jaar (2012/2013) zal ik vrijwilligerswerk gaan doen in het buitenland. Ik hou erg van lekker eten. Verder wielren en squash ik. Ik hou ervan om te lezen en te reizen. In mijn toekomst wil ik iets gaan doen met ontwikkelingswerk of toerisme, of het combineren. Dit jaar zal mij veel duidelijkheid geven over de keuzes voor mijn toekomst. Cya, xx. Joëlle

Actief sinds 03 Jan. 2010
Verslag gelezen: 318
Totaal aantal bezoekers 52034

Voorgaande reizen:

05 Februari 2016 - 08 Juli 2016

Placement in Uganda

20 Maart 2015 - 20 Maart 2015

Fiedltrip Asia (Thailand + Myanmar)

22 Augustus 2014 - 31 Januari 2015

My studies in Latvia

23 Oktober 2012 - 30 Juni 2013

Reis om de wereld. / Travelling around the World.

09 Januari 2010 - 09 Juni 2010

5 Maanden In Engeland.

Landen bezocht: